عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



جواب این پرسش یک مفهوم می باشد " HEO " . البته HEO باید در کنار تمام موارد سئو رعایت شود تا طراحی سایت و قالب ما باعث جذب مخاطبان شود. میتوانید با خواندن کامل مقالات سئو و مقالات HEO و پرسش HEO چیست، و با کلیک بر روی نام این دو واژه، شناخت کاملی پیدا نمایید.

طراحان سایت امروزه با کار کردن بر روی HEO سایت خود، در کنار سئو، به جذب و ماندگاری مخاطبان و بازدید کنندگان، در سایت خود، توجه می نمایند.

HEO مفهومی ست که برای جذب مخاطبان نسبت به گرافیک سایت ایجاد شد، و با توجه به سلیقه های مخاطبان و تاثیرات رنگ ها و تصاویر بر روی آنها و نوع و زاویه دید آنها نسبت به صفحه، تعریف شده است.

که در ادامه مقالات با آنها آشنا خواهیم شد و با رعایت این نکات در طراحی سایت خود می توانیم تاثیر زیادی بر روی مخاطبان و کاربران بگذاریم، و آنها را نسبت به مطالعه و بازدید از مطالب و پست های خود ترغیب نماییم.



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

با افزایش و تعدد قالب های گرافیکی در طراحی سایت ها، و سوال زیاد مشتریان و بازدید کنندگان و مدیران سایت که کدام قالب گرافیکی برای سایت ما بهتر می باشد، این سوال برای طراحان سایت به وجود آمد که:

دلیل جذب یک قالب گرافیکی سایت برای مخاطب چیست؟

HEO چیست

طراحان سایت و متخصصان به سراغ این امر رفتن و با مشاوره با روانشناسان و کارشناسان علم طراحی، نکاتی را برای جذب مخاطبان به طراحی سایت خود پیدا کردند؛ این نکات امروزه مفهوم به نام HEO پیدا کرده است، که مخفف کلامات Human Experience Optimization می باشد و معنای لغوی آن " بهینه سازی تجربه کاربری " و در معنای لفظ برای طراحان سایت و بازدید کنندگان به معنای " تجربه بهینه سازی چیدمان سایت" می باشد.

امروزه در ایران بسیاری از طراحان سایت به این نکته توجه ندارند که چیدمان صفحه و رنگ و فونت قلم ها نیز می تواند در سئو سایت آنها موثر باشد و باعث جذب بیشتر مخاطبان و ماندگاری آنها در سایت هایشان شود. امری که امروزه بسیاری از طراحان سایت های خارجی آن را رعایت می نمایند، اما تعداد اندکی از شرکت های طراحی سایت داخلی از جمله شرکت طراحی سایت طرح و پردازش مبنا در کشورمان این اصول و قواعد را رعایت می نمایند و به بهینه سازی طرح و قالب سایت ( یا HEO) در کنار بهینه سازی سایت یا سئو سایت مشتریان خود اهمیت می دهند.

مفهوم HEO روز به روز در کنار مفهوم سئو افزایش یافت و امروزه به عنوان یکی از اصول طراحی سایت در جهان شناخته می شود؛ که باید بیشتر توسط طراح گرافیکی وب سایت مورد توجه قرار گیرد و در مرحله بعد توسط طراح سایت، که سایتی با جذب مخاطب نسبت به نگارش مطالب خود داشته باشیم.



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

HEO مفهوم جدید و تجربی می باشد که بر پایه و اساس علم روانشناسی، وارد علم طراحی سایت شده است.

اگر توجه کرده باشید، هر انسان و خود ما در نگاه اول به هر شی، عکس، مطلب، حتی انسان ها و تمام اجسام، ابتدا به قسمت خاصی از آن توجه می نماییم. با توجه به این شناخت از نگاه انسان، متخصصان و روان شناسان به طراحان سایت ها توصیه کردند که به این نقاط توجه خاصی نمایند، و در طراحی وب سایت خود از این نقاط بهره بیشتری ببرند.

البته در بسیاری از موارد انسان های با دقت و طراحان با دقت از این نقاط در طراحی خود استفاده می نمودند. چون با توجه به دید خود از این مناطق برای مطالب پر بازدید خود استفاده می نمودند.

HEO چیست

اما در این مقاله می خواهیم به طور دقیق تر و علمی تر این مناطق را به شما معرفی کنیم.

البته مفهوم HEO مفهوم کلی تر از پرداختن به این نقاط است، و فقط بخشی از آن، توجه به نقاط کلیدی در طراحی سایت می باشد.

مفهوم HEO مفهومی جدا از SEO می باشد. و به تمام نکات نمایشی سایت برای بازدید کنندگان می پردازد. نکاتی از قبیل چیدمان صفحه، رنگ ها، فونت ها و... که در ادامه با تک تک این نکات آشنا می شویم.

ما به جز جذب بازدید کنندگان زیاد برای وب سایت خود، باید به این نکته توجه داشته باشیم که نحوه ی نمایش ما برای آنها خسته کننده نباشد. باید کاربری که وارد وب سایت ما می شود، با توجه به رنگ و فونت و قالب و چیدمان صفحه ما دچار سر در گمی برای بازدید نشود.

باید بتواند به راحتی مطالب را مطالعه نماید، بدون آنکه چشم هایش خسته شود.

باید بتواند مطالب مورد نظر خود را در دسته بندی خاص آن مطلب مشاهده نماید.

باید قابلیت این را داشته باشد که خلاصه ای از مطالب هر پست را، قبل از باز کردن آن مطلب، مشاهده نماید، تا در صورت نیاز، اقدام به مطالعه کامل آن نماید.

اینها نکاتی ست که باید در طراحی سایت خود رعایت نماییم، تا به جز سئو ی خوب دارای HEO خوب و نمایش خوب اطلاعات برای بازدید کنندگان باشیم. اگر شما علاقه مند به طراحی سایت هستید و یا از سایت و وبلاگی پشتیبانی می نمایید و یا آن را مدیریت می نمایید، سفارش می نمایم مقالات مربوط به سئو و HEO را مطالعه نمایید، تا در بهینه سازی سایت خود بتوانید آن را اعمال نمایید.

امروزه شرکت های زیادی طراحی سایت را انجام می دهند، اما فقط تعداد انگشت شماری از آنها به تمام این موارد و اصول طراحی سایت و بهینه سازی سایت، دقت می نمایند. پس بهتر است برای طراحی سایت به سراغ این شرکت ها برویم.

در کشور عزیزمان ایران شرکت طراحی سایت طرح و پردازش مبنا با توجه به تمام این اصول و داشتن طراحان سایت با تجربه، در زمینه طراحی سایت و بهینه سازی سایت فعالیت می نماید، که می توانید از طریق آدرس سایت این شرکت sitedesign-co.com ، نمونه های طراحی سایت و سایت های بهینه سازی شده ی آنها را مشاهده نمایید، تا با نوع فعالیت آنها آشنا شوید.



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

می توان  گفت دغدغه هر سرمای گذار، شرکت و دیگر سازمان های اقتصادی افزایش فروش می باشد. یکی از راه های افزایش فروش و پشت سر گذاشتن دیگر رقبا، ارتباط به موقع با مشتری مناسب ترین و تاثیر گذار ترین راه ممکن میباشد. لذا این امر موجب کاهش سایر هزینه های موجود می باشد پس عملی دو سر سود است. برخی از امکاناتی که سیستم مدیریت ارتباط با مشتری ارائه می کند عبارت است از:

Administrator\files\UploadFile\Online-CRM1.jpg

فروش مکانیزه:

این امکان باعث هماهنگی و برنامه ریزی قرارداد های کاری ما بین مشتریان، تیم فروش و دیگر همکاران سازان میشود و به سرعت کار های مهم و ضروری را فهرست میکند، صورت حساب الکترونیکی تهیه و ارسال می کند و داده های مشتریان را به طرق مختلف از پایگاه داده دریافت می کنند. همچنین از اقدامات و عملیات گزارش ایجاد می کند و قادر به تهیه ی گزارش از عملکرد کارمندان است.

بازاریابی مکانیزه:

این امکان باعث می شود فاصله میان سازمان با مشتری را از بین ببرد به طوری که بازاریاب با استفاده از شبکه های اینترنتی در بازار جهانی قرار گیرد و از نیاز های مشتریان آگاه شود و عکس العمل مناسب و سریع از خود نشان دهند. همچنین دسته بندی های مختلف برای مشتریانی با نیازهای گوناگون ایجاد کنند و بر اساس همان نیاز ها به نظر سنجی، گفتگو و حتی ارسال هدایایی در مراسم خاص بپردازند.

استراتژی فروش:

از مهمترین وظایف مدیر ارشد ارائه استراتژی مناسب برای فروش و کسب آمار و اطلاعات از میزان تحقق و صورت پذیری استراتژی است. مدیر ارشد با استفاده از این سیستم مدیریت ارتباط با مشتری قادر خواهد بود استراتژس خود را در سیستم قرار دهد و خود سیستم از میزان تحقق استراتژی گزارش تهیه می کند و برای انجام کار های دیگر زمان بخرد.

خدمات مشتریان:

ابزار CRM همه ی اطلاعات اعم از خواسته ها، مشکلات وکارهایی که برای مشتری به عمل انجامیده است را در خود ثبت می کندو تجربه موفقیت و عدم موفقیت همه ی افراد و اجزا سازمان برای همه کارمندان قابل روئیت می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
  • استفاده از سیستم مدیریت ارتباط  با مشتریان موفقیت شما را در بازاریابی تضمیم می کند.

فراموش نکنید که مدیریت ارتباط با مشتری  یا  CRM فقط یک ابزار در راستای کمک به اصلاح استراتژ های یک شرکت یا سازمان است. اما قبل از پیاده سازی سیستم CRM سازمان باید دارای پیش فرض ها و استراتژی های مناسب و درست بر اساس ارزش مشتریات داشته باشند. استفاده از سیستم مدیریت ارتباط بامشتری ایجاد می کند که شرکت نسبت به مشتری تعهد بیشتری داشته باشد و همه ی این ها بدون عرضه محصول و خدمت رقابتی ایجاد نمی کند.

Administrator\files\UploadFile\CRM-definition.jpg

  • در صورت استفاده سازمان از CRM باید بر طبق قسمتبندی مشتری عمل کند.

بعنوان مثال استراتژی  بخش باید به صورتی باشد که به صور موثر با قابلیت های CRM مخلوط و ترکیب شود که این موضوع باید در تمامی واحد های سازمان رعایت شود. چرا که سازماندهی مجدد ساختار شرکت هزینه ساز، زمانبر و برای کارمندان آن شرکت رنج آور می باشد و در صورت عدم هماهنگی در میان اجزا سازمان به طور کامل موثر واقع نمی شود.

  • با داشتن یک پایگاه داده متمرکز که شامل اطلاعات مشتریان است در مدیریت ارتباط با مشتری موفق می شوید.

اکثر سازمان های بزرگ و موفق دارای یک پایگاه داده متمرکز و بزرگ هستند اما داشتن چنین پایگاه داده ای برای موفقیت کافی نیست چرا که رعایت اصول و استاندارد های سخت افزاری و نرم افزاری مهمتر است و همچنین داشتن پایگاه داده کوچک نگهداری سیسیتم را آسانتر می کند.

  • CRM یک پروژه شروع شده است.

فرایند مدیریت ارتباط با مشتری شامل تست، اجرا و تست دوباره است. واضح است که اجرای عملکرد بهبود تدریجی بصرفه تر و تاثیرگذار تر از عملکرد شروع شده است. چرا که در این عملکرد تدریجی، مدیریت ارتباط با مشتری با حالت ویژه شرکت ذکر شده منطبق می شود.



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

با توجه به میزان افزایش رقابت در بازارها و نوسانات درخواست افراد، اغلب شرکت ها سعی بر این دارند که روشی را ابداع نمایند که علاوه بر یک پارچگی شرکت و یا سازمان، داده ها را در میان همه ی مخاطبان منتشر کند و از انجام کار های بیهوده جلوگیری بعمل آورند. این عمل باعث می شود کارمندان تا هر زمانی که به اطلاعات و داده ها نیاز دارند دسترسی داشته باشند. این چیدمان و اتصال داده ها باید به صورتی قرار بگیرد که در عین وصل بودن همه چیز به هم با خروج یک نفر شبکه ایجاد شده از هم نپاشد.

 Administrator\files\UploadFile\necessery CRM.jpg

مقوله ارتباط با مشتری دارای یک همپوشانی با مدیریت دانش در سازمان است.

CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری به غیر از مدیریت رابطه ها با مشتری در خصوص اطلاعات و دانش بدست آمده از طریق مشتریان برای پیشبرد سازمان یا حرکت آن را در شرکت منتشر می کنند.

CRM راهکاری است که بدون کمک فناوری قابل اجرا نخواهد بود اما به این معنا نیست که مدیریت ارتباط با مشتری فقط یک ابزار و یا نرم افزار است بلکه CRM یک فلسفه است.

مدیریت ارتباط با مشتریان به مدیران این اجازه را می دهند که از عملکرد و بازدهی کارمندان خود به راحتی آگاه شود و برای کارمندان فعال خود پاداش در نظر گرفته را اهدا کند به این ترتیب به سرعت طی کردن مسیر اتوماسیون افزایش میابد و اطلاعات بدست آمده به اشتراک گذاشته می شود.

و در آخر مهمترین بخش که مدیریت ارتباط با مشتری در آن به خوبی عمل می کند پیش بینی آینده تجارت است! چرا که گردآوری طلاعات فروش به طور خودکار به صورت جدول و نمودار تهیه می شود و مدیران به وسیله آن ها قادر خواهند بود آینده تجارت خود را پیش بینی نمایند.



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

شرایط بسیارمختلفی وجود دارد که درآنها، CRM بکارگرفته میشود. ازجمله درمسائل ارتباطی است که شرکتها با آن روبرو میشوند، مدیریت ارتباط با مشتری شکل ها و صورتهای گوناگونی دارد که به بسیاری از مسائل ارتباطی میپردازد، در این راستا 4 موقعیت زیر در نظر گرفته خواهد شد:

  1. بانکهاوشرکت های مخابراتی،باشخص مشتری یامصرف کننده سروکاردارند
  2. تولید کنندگان اتومبیل با شبکه فروشنده یا توزیع کننده سرو کاردارند
  3. شرکت های دارای تکنولوژی پیشرفته ، که محصولات پیچیده ای تولید می کنند که عمدتا، توسط سازمان های شریک فروخته می شود.
  4. تولیدکنندگان کالاهای مصرفی که با تجارت خرده فروش سرو کاردارند.

 شرایط بکارگیری CRM

برای این موارد اولین کار که در راستای استراتژی CRM  باید انجام داد، با توجه به استفاده پر شمار مردم از اینترنت و وب سایت ها و نرم افزار های گفت و گو و چت، راه اندازی و طراحی سایت می باشد. طراحی سایت هایی تجاری البته با اهداف جذب مشتری و مخاطب؛ که تنها با طراحی حرفه ای سایت و روش های بهینه سازی سایت می توان به این مورد دست یافت.

باید توجه نماییم بعد از طراحی سایت باید تمام نکات CRM را مطالعه نماییم و از آنها حتی در طراحی سایت های خود استفاده نماییم. در غیر این صورت نمی توانیم در زمینه افزایش درآمد و بازاریابی موفق باشیم. قطعا تجارتی که سودی نداشته باشد خیلی زود دچار شکست و ورشکستگی خواهد شد.

پس سفارش می نمایم تمام اصول طراحی سایت، بهینه سازی سایت، سئو و HEO را با مراجعه به بخش ها و مقاله های گفته شده،  مطالعه نمایید. شما می توانید با کلیک بر روی واژه مورد نظر به مقاله مربوطه رفته و تمام موارد مربوط به راه اندازی و طراحی سایت بهینه آموزش ببینید.



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

رضایت مشتری، عکس العمل رضایت مندانۀ او نسبت به یک تجربۀ مصرف و یا بخشی از آن است. یا رضایت مشتری، عکس العمل رضایت مندانه خوشایندی است. یعنی یک مشتری بعد از استفاده از محصولات و خدمات ما، آیا رضایت کاملی دارد از:

  • از تمام مسائلی که در اختیار او قرار داده ایم
  •  از تمام برخورد هایی که با او شده است
  • از کیفیت محصولات ما
  • از کیفیت خدمات ما
  • از نحوه برخور افراد ما با او
  • از میزان قیمت و هزینه ها
  • حتی از میزان نظم و تمیزی در فروشگاه ما، که باعث ایجاد افکار مثبت در او خواهد شد

عدم رضایت مشتری اما عکس العمل ناخوشایندی است که حاکی از عدم رضایت اوست. که قطعا در صورت عدم رضایت او نسبت به عملکرد ما، باعث دفع او از تجارت ما خواهد شد.

باید حتما در طراحی سایت های خود بخشی برای شناسایی و سنجش میزان رضایت مشتریان در نظر بگیریم.

رضایت مشتری



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

3 فعالیت عملیاتی و فیزیکی مهم برای به وجود آوردن شرایط CRM برای کسب و کار خود باید انجام دهیم، البته در بحث تجارت الکترونیک و وب سایت شاید با این موارد سر و کار نداشته باشیم، اما به جا ست که با آنها آشنایی داشته باشیم.

انواع CRM عملیاتی

این 3 فعالیت عبارتند از:

  1. ماشینی کردن بازاریابی
  2. ماشینی کردن نیروهای فروش
  3. ماشینی کردن خدمات

 

1-ماشینی کردن بازاریابی :

  • بخش بندی بازار
  • افزایش فروش
  • افزایش درصد فروش
  • مدیریت برنامه جامع تبلیغاتی
  • بازاریابی اینترنتی
  • بازاریابی از طریق طراحی سایت
  • بازاریابی از طریق وب سایت
  • بازاریابی بر اساس رخداد ها ( رویدادها)
  • مارکتینگ
  • راهکارهای افزایش فروش

از جمله فعالیت های این بخش می باشد. اتوماسیون بازاریابی می تواند تکنولوژی را در فرآیندهای بازاریابی اعمال کند.

 

2-ماشینی کردن نیروهای فروش:

اتوماسیون عوامل فروش شرکت را قادر می سازد تا همان طورکه در طول مسیر فروش به سمت پایان پیش می روند، به طور اتوماتیک الگو ها را ثبت کنند. برای این کار 4 فعالیت مهم باید انجام دهیم:

  • مدیریت فرصت ها از جمله مدیریت الگوها
  • مدیریت تماس ها
  • تولید و عرضۀ پیشنهاد جدید فروش
  • شکل و آرایش محصول

 

3-ماشینی کردن خدمات:

اتوماسیون خدمات این امکان را به شرکت ها میدهد که فعالیت های خدماتی خود را ماشینی و خودکارکنند، و ارتباطات و تماس های داخلی و خارجی خود را که به خدمات مربوط می شوند، درتمامی کانال ها کنترل وهماهنگ کنند.

از جمله فعالیت های که برای این بخش باید انجام دهیم:

  • فعالیت مراکز تلفنی
  • خدمات شبکه ای
  • خدمات میدانی ( تخصصی )


:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

CRM تحلیلی به استخراج و بهره برداری از داده ها، به منظور کمک به مشتری و نیز بهبود و افزایش ارزش شرکت می پردازد.

CRM تحلیلی، تبدیل به بخش ضروری و اساسی شده در حالیکه CRM عملیاتی، سعی دارد  بدون اطلاعات تحلیلی در خصوص ارزش مشتریان، به کارآیی کامل دست یابد.

ارزش مورد انتظار مشتری، بسیاری از تصمیمات CRM عملی را برانگیخته و هدایت می کند. یعنی ما با توجه به ملاک ها و ارزش های مشتری و انتظارات آنها، خدمات و محصولات و کیفیت کار خود و کارمندان خود را تغییر می دهیم.

مثلا ما می توانیم در طراحی سایت خود با ایجاد بخش نظرات و پشنهادات، از مشتریان نسبت به انجام امور کاریشان توسط کارمندان، فیدبک و نظر بگیرید، و درباره محصولات با ایجاد بخش نظر سنجی، مشکلات و نقص های محصولات خود را پیدا کنیم.

دیدگاه تحلیلی CRM



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آموزش بهینه سازی سایت و آدرس seositedesign4.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com