تفاوت تبلیغات و بازاریابی چیست؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تفاوت تبلیغات و بازاریابی چیست؟
بسیاری از  مدیران و دیگر افراد تصور می کنند که بازاریابی وتبلیغات هر دو به یک معنا هستند و فرقی با هم ندارند و به علت نداشتن دانش کافی نمی توانند بخوبی از این دو بهره ببرند. اینکه هدف هر دوی آن ها یکسان است (افزایش مشتری و فروش محصولات) شکی نیست اما در عمل این دو بطور کلی باهم متفاوتند.

تبلیغات و یا Advertising  
به اقداماتی که با صرفه هزینه همراه است و توسط شرکت ها و یا ارگان های دیگر به منظور معرفی و نمایش محصولات و بیان عرضه خدمات به مشتریان فعال انجام میگیرد را تبلیغات می گویند.

بازاریابی ویا Marketing    
شما فعالیت هایی برای آموزش و تشویق کاربران به استفاده از محصولات و بهرهمند شدن از خدمات شما و انتخاب شما از میان سایر رقبا انجام می دهید که عبارتند از شناخت مشتریان، پشتیبانی و جلب رضایت مشتری برای سوق دادن استفاده مجدد از محصولات و همکاری دوباره با شما برای  بهرمندی از خدمات ارائه شده که باعث تبدیل شدن کاربران به مشتریان جدید و همچنین حفظ رضایت مشتریان قبلی خواهد شد.

کدامیک مهمتراست؟
حال بخوبی متوجه شدیم که تبلیغات زیر شاخه ای از بازاریابی است و بازاریابی امری لازم برای وجود تبلیغات به حساب میاید و تبلیغات مستقل از آن عمل نمی کند. تبلیغات بخش مشخصی از محصولات و یا خدمات شما را به نمایش می گذارد و این یک تعین سیاست است . برای درک بهتر مثالی برای شما میزنیم :

برای انتخاب و تعیین شیوه تبلیغات در میان انواع مختلف راه های تبلیغاتی اعم از تلویزیون، روزنامه ، مجله هلی محلی و امثال این ها مبحث  بازاریابی مطرح می شود.  برنامه ریزی، زمانبندی و محل قرار گیری بنر های تبلیغاتی  از دیگر وظایف بازاریابی است. تبلیغات پر اهمیت ترین و البته پر هزینه ترین بخش در بازرایابی است.





:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آموزش بهینه سازی سایت و آدرس seositedesign4.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com